پرطرفدارترین موزه های اصفهان را معرفی کنید؟
نوشته شده توسط : آس چارتر

پرطرفدارترین موزه های اصفهان

اصفهان سومین شهر پهناور درمرکز ایران است که پس ازتهران و مشهد و سومین شهر پرجمعیت ایران محسوب می ‌شود. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی، بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، تونل‌های زیبا، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصر به فرد معروف است. به خاطر همین هنر و معماری منحصر به فرد، این شهر «نصف جهان» لقب گرفته است. جاذبه ها باستانی و طبیعی بسیاری در استان اصفهان واقع شده است،

این شهر باستانی و زیبا دارای موزه های زیادی نیز می باشد، که در آنها همه چیز درباره ی تاریخ و گذشته اصفهان آداب و رسوم و سبک زندگی آنها در اختیار شما قرار می گیرد، در ادامه همراه ما باشید تا آس چارتر شما را با چند مورد ازبهترین موزه های اصفهان آشنا کند. آس چارتر به شما ایان امکان را می دهد تا با کمتر ازسه دقیقه و با کمترین هزینه بتوانید بلیط چارتر تهران اصفهان خود راتهیه نمایید.

موزه کاخ چهلستون

موزه ای تاریخی مربوط به دوران صفویه و دومین  موزه قدیمی در ایران شناخته شده است، ویکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین موزه های اصفهان که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است موزه چهلستون است. معماری این کاخ ترکیبی از هنر معماری چینی، ایرانی و فرنگی است.

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: